Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΕΛΤΑ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΟΡΟΣ


Σε απάντηση σημερινών ρεπορτάζ τηλεοπτικών καναλιών (ΝΕΤ, ΑΝΤΕΝΝΑ, ΣΚΑΪ, ALTER) αναφορικά με οικονομική απαίτηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων από την ταχυδρομική πράκτορα κ. Τζωρμπατζάκη έχουμε να σας πληροφορήσουμε τα ακόλουθα:...

1.Η κ. Τζωρμπατζάκη δεν είναι συμβασιούχος υπάλληλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων. Είναι ανεξάρτητη επιτηδευματίας που έχει υπογράψει σύμβαση ταχυδρομικού πράκτορα Γ΄ τάξης (να εκτελεί δηλαδή έναντι προμήθειας και το έργο της διανομής των συντάξεων). Ως ταχυδρομικός πράκτορας και για την πιστή τήρηση των όρων της σύμβασής της έχει καταθέσει εγγυητική επιταγή ύψους 15.000 ευρώ.

2.Περί τα τέλη του 2006 η εν λόγω πράκτορας έπεσε θύμα ληστείας και απώλεσε το ποσό των 29.800 ευρώ, το οποίο ωστόσο μετέφερε καθ΄ υπέρβαση των συμβατικών της υποχρεώσεων (το μέγιστο ποσό το οποίο θα έπρεπε να μεταφέρει ήταν 15.000 ευρώ).

3.Από τη διοικητική έρευνα που έγινε μετά το συμβάν της ληστείας προέκυψε ευθύνη της κ. Τζωρμπατζάκη, ως προς το ύψος του χρηματικού ποσού που μετέφερε, θέτοντας σε μεγαλύτερο κίνδυνο τον εαυτό της αλλά και σε βάρος των συμφερόντων του ΕΛΤΑ.

4.Ο ΕΛΤΑ με γνώμονα τον κοινωνικό του ρόλο και συμμεριζόμενος απόλυτα την κατάσταση στην οποία περιήλθε η εν λόγω πράκτορας, παρά την ευθύνη που προέκυψε σε βάρος της, δεν επεδίωξε δικαστικά την απόδοση του ποσού που απώλεσε. Αντιθέτως συνέχισε μέχρι σήμερα τη συνεργασία μαζί της εξαντλώντας κάθε χρονικό περιθώριο που μπορεί, αφενός μήπως συλληφθούν οι δράστες της ληστείας και αφετέρου μήπως διευθετήσει τη διαφορά χωρίς δικαστική εμπλοκή.

Κλείνοντας θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι η νέα Διοίκηση του ΕΛΤΑ αφού ενημερώθηκε διεξοδικά για την υπόθεση, προτίθεται να εξαντλήσει κάθε περιθώριο διευθέτησης της διαφοράς με την κ. Τζωρμπατζάκη, σεβόμενη τη μέχρι σήμερα συνεργασία μαζί της.

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Ψηφιακή φωτογραφία

Γενικά για την ψηφιακή φωτογραφία

Ψηφιακή φωτογραφία είναι η φωτογραφία που ανεξάρτητα πιο είναι το μέσο με το οποίο την δημιουργήσαμε το αποτέλεσμα είναι κάποιου είδους ψηφιακό αρχείο. Το ψηφιακό αυτό αρχείο μπορούμε να το τυπώσουμε με διάφορους τρόπους χρησιμοποιώντας κάποια μέθοδο ψηφιακής εκτύπωσης ή μπορούμε να το βλέπουμε σε κάποια οθόνη.
Η ουσία είναι ότι όλες οι φωτογραφίες που βλέπουμε πια γύρω μας είναι ψηφιακές, στα περιοδικά, στις αφίσες, στα έντυπα, παντού. Ακόμα και αν ξεκίνησαν σαν φωτογραφίες σε φιλμ πρίν τυπωθούν, μετατράπηκαν σε ψηφιακά αρχεία πριν πάρουν το δρόμο για την εκτύπωση.

Raw πρωτογενή αρχεία στην ψηφιακή φωτογραφία

Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα στην ψηφιακή φωτογραφία είναι η μεγάλη ποικιλία των ψηφιακών αρχείων που υπάρχουν. Είναι πολύ σημαντικό γιατί αυτή η έλλειψη μιας ενιαίας πλατφόρμας δημιουργεί προβλήματα αποθήκευσης ,ανάγνωσης, αρχειοθέτησης και συνεργασίας των διαφόρων ψηφιακών συστημάτων. Παρόλα αυτά οι διαφορετικοί τύποι αρχείων είναι χρήσιμοι όταν χρειαζόμαστε διαφορετικού τύπου συμπίεση για τις φωτογραφίες που προορίζονται για διαφορετικές χρήσεις.
Το βασικότερο αρχείο στην ψηφιακή φωτογραφία είναι το αρχείο RAW. Τα RAW αρχεία είναι τα πρωτογενή αρχεία που παράγουμε με τις ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές και είναι το αρχεία που μπορούμε να τα θεωρήσουμε το αντίστοιχο του αρνητικού στο φιλμ για την ακρίβεια το ανεμφάνιστο αρνητικό ή την λανθάνουσα εικόνα της κλασικής φωτογραφίας. Ακόμα στα αρχεία RAW οι εταιρείες δεν έχουν καταφέρει να καθιερώσουν μια ενιαία πλατφόρμα και έτσι οι περισσότερες εταιρείες έχουν το δικό τους RAW αρχείο , πράγμα που δημιουργεί προβλήματα στην ανάγνωση του αρχείου ανάμεσα σε διαφορετικά συστήματα (υπολογιστή, λειτουργικά, προγράμματα επεξεργασίας ).

Είδη αρχείων των εικόνων στην ψηφιακή φωτογραφία


Το μεγάλο μέγεθος των ψηφιακών αρχείων των φωτογραφιών στην ψηφιακή φωτογραφία, οδήγησε από νωρίς στην ανάγκη δημιουργίας διαφόρων ειδών μεθόδων συμπίεσης για να μικραίνουν αυτά τα αρχεία με όσο το δυνατόν λιγότερη έκπτωση στην ποιότητα. Είδη αρχείων που τα καταφέρνουν καλύτερα με την ψηφιακή φωτογραφία είναι το TIFF, TO JPG, και το GIF και έχουν γενικά επικρατήσει. Το TIFF είναι ένα αρχείο που δεν μειώνει το μέγεθος αλλά κρατάει τις αρχικές πληροφορίες της επεξεργασίας προσβάσιμες για οποιαδήποτε μελλοντική επέμβαση, το JPG δημιουργεί μικρότερα αρχεία είναι πιο πλατιά διαδεδομένο και προσφέρει την σταδιακή επιλογή ακόμα μικρότερων αρχείων (μεγαλύτερης συμπίεσης) με αντίστοιχη μείωση της ποιότητας. Αυτή η κλίμακα επιλογής συμπίεσης ποιότητας είναι πολύ χρήσιμη για αρχεία στο internet και διάφορες εφαρμογές που η ποιότητα δεν είναι το πρωταρχικό μας μέλημα.Το GIF είναι ιδανικό για την απεικόνιση διανυσματικών γραφικών σε μικρά αρχεία και για κινούμενα γραφικά που είναι πολύ χρήσιμα στο internet και σε διάφορες φορητές συσκευές. Θα δούμε αναλυτικά σε επόμενα άρθρα με ποια κριτήρια επιλέγουμε τον τύπο αρχείου που θα έχει η τελική ψηφιακή φωτογραφία μας.